Doğuş Müşteri Servisleri ile “Stratejik Müzakere ve İknanın Şifresi” eğitimlerimiz Ümit Anıl danışmanlığında gerçekleşti.

Doğuş Müşteri Servisleri ile “Stratejik Müzakere ve  İknanın Şifresi” eğitimlerimiz Ümit Anıl danışmanlığında gerçekleşti. Concierge ekipleri için özel olarak hazırlanan “Stratejik Müşteri Yönetimi” eğitiminde ele aldığımız kavramlar şöyledir:

  • Strateji Nedir ?
  • Stratejik Planlama Süreçleri
  • SWOT Analizi
  • Satışın 3 Ayağı
  • Ürün & Market
  • Hedef Nedir ?
  • Müşteri Kim ?
  • Müşteri Odaklılık
  • SİZ (Satıcı)
  • Güven
  • Soru Sorma
  • Dinleme Becerileri
  • İtiraz karşılama ve önemi
  • Çapraz satış fırsatları
  • İşlem & İlişki Satışı Anlayışı
  • Proaktif satış kavramı
  • Parate & Parkinson Kuramı
  • Eisenhower Matrisi
  •  “6 Adımlı Yaklaşım” Atölyesi
  • Gelişim alanlarının saptanması