Stratejik Müşteri Yönetimi Atölyesi

Stratejik Müşteri Yönetimi Atölyesi 

EĞİTMEN : Cem Önce

SÜRE: 2 Gün Sınıf içi Eğitim

EĞİTİMİN AMACI : Yapılan tüm araştırmalar iyi fikirlerin yolda uğradıkları kayıplarla işletmeleri büyük verimsizliklere sürüklediğini gösteriyor. Stratejiye sahip olmak kadar onu uygulamayı başarmak, arkasındaki dinamikleri kavramak ve operasyonel seviyede ana iş fikirleri ile koordine edebilmek önemli bir başarı faktörü. Bu eğitimde satışta müşteri yönetimi ezberlerimizi gözden geçiriyoruz. Gerek becerilerimizi tazeliyoruz gerekse sahada toplam verimliliğimize en çok etki yapacağını tespit ettiğimiz önceliklerimizi saptıyor ve ağırlıklandırıyoruz. İşin teknik boyutu kadar insan boyutunu da irdeliyor ve müşteri yönetimi manifestomuzu geliştiriyoruz.

Hedef Kitle: Tüm Çalışanlar

İÇERİK:

Strateji Nedir ?

  • Stratejik Planlama Süreçleri
  • SWOT Analizi
  • Satışın 3 Ayağı
  • Ürün & Market
  • Hedef Nedir ?
  • Müşteri Kim ?
  • Müşteri Odaklılık
  • SİZ (Satıcı)
  • Güven
  • Soru Sorma
  • Dinleme Becerileri
  • İtiraz karşılama ve önemi
  • Çapraz satış fırsatları
  • İşlem & İlişki Satışı Anlayışı
  • Proaktif satış kavramı
  • Parate & Parkinson Kuramı
  • Eisenhower Matrisi
  • “6 Adımlı Yaklaşım” Atölyesi
  • Gelişim alanlarının saptanması

Değerlendirmeler ve kapanış